Менте социология от ТРЕНД за 320 000 лева направи ГЕРБ първи (ДОКУМЕНТ)

Време за прочитане:1 Минути, 34 Секунди

Подарени са 320 000 лева на любимите си социолози от “Изследователски център Тренд”, от управляваното от ГЕРБ Министерство на вътрешните работи, пишат в сайта https://mignews.info/. Агенцията прибрала парите за да проведе експертно изследване по темата “Ранно разпознаване на признаци на радикализация с оглед осъществяване на ранна превенция”.

Финансите са дошли по проект на Европейския социален фонд и Оперативна програма “Добро управление”, както и допълнителни европейски пар. Бенефициент е Институтът по психология към МВР, а общата стойност на проекта е 3 427 259 лева., от които 2 913 170 лева са европейски пари, а 514 088 лева са национално съфинансиране.

Изпълнители на крупната обществена поръчка са Йоланда Константинова Зографова – Драганова, Диана Иванова Бакалова, Антоанета Георгиева Русинова – Христова, Валентина Мариусова Николова – Иванова (експерти – изследователи) и фирмите Изследователски център „ТРЕНД“ ООД, „ЕА“ АД и „АСЕС“ ЕООД.

Данните от информационната система за управление на структурните инструменти на ЕС в България показват, че към момента пари са получили експертът Диана Бакалова – 8 400 лева по граждански договор; социолозите от „Тренд“ – 320 000 лева;АСЕС“ ЕООД – 485 500 лева за обучение на служители на МВР за работа с полиграф; 114 400 лева за доставка на полиграфи и 74 800 лева за отпечатване на информационни материали.

Психоложката Антоанета Христова, която е част от армията на неграмотните политически тв коментатори, все още не е получила пари по многомилионния проект, пишат още в МИГнюз.

Европроектът трябва да приключи през декември тази година.

Социологическата агенция „Тренд“ работи основно с вестник „24 часа“, контролиран зам.-председателя на ГЕРБ Цветан Цветанов чрез „издателката“ Венелина Гочева. Във всекидневника се представят „изследванията“ на социолозите, които са по едно почти всяка седмица. Изключителната продуктивност на „Тренд“ силно озадачава старите социологически агенции, тъй като провеждането и анализът на данните от едно проучване отнемат повеме от месец. Поради тези причина в политическите и бизнес среди върви упорит слух, че „Тренд“ били силни единствено в „съчиненията“ и „стъкмистиката“.

Информация: МИГнюз

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Total
1
Сподели