Големи рекламодатели обръщат гръб на Twitter

Време за прочитане:1 Минути, 20 Секунди

След като изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск придоби Twitter за 44 милиарда долара, няколко автомобилни производители временно спряха да плащат за реклами в социалната мрежа. Изглежда обаче те са толкова скептични към новия собственик, че са спрели са публикуват изцяло.

Почти всяка голяма световна марка временно спря да рекламира в Twitter поради хаотичния подход на милиардера Илон Мъск към управлението на компанията, която купи, съобщава “Файненшъл таймс”, позовавайки се на служители на водещи рекламни агенции.

“Напълно уникална ситуация – суматоха, щети за компанията. Нищо подобно по мащаб не се е случвало досега. Никога”, каза представител на ръководството на един от рекламните холдинги от Голямата четворка, в която влиза американската Interpublic Group of Companies Omnicom Group., френската Publicis Groupe и британската WPP.

Друг източник на FT каза, че Мъск е “изплашил дори онези рекламодатели, които му пожелават успех”. Той лично се обадил на ръководителите на някои компании, които притежават големи марки, и ги обидил на фона на спадащи приходи от реклама, което принудило други да минимизират рекламните разходи в Twitter, пише вестникът. WPP сега смята рекламата в Twitter за много рискова.

Масовите съкращения по нареждане на Мъск направиха много по-трудно за рекламиращите компании да получат обратна връзка от служителите на социалните медии и да измерват ефективността на техните рекламни кампании. Все по-често има и оплаквания за технически грешки при показването на реклами.

Фактът, че платформата принадлежи на конкурент – най-големият производител на електрически превозни средства в света, явно кара големите компании да преосмислят стратегията си по отношение на рекламната си дейност. И повечето от тях, поне на този етап, предпочитат да прекратят своите отношения с Twitter.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Total
11
Share